Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi: |
- Wniosek o wpis do ewidencji niepublicznych placówek oświatowych
- Kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby w przypadku gdy osobą prowadzącą szkołę lub placówkę jest osoba fizyczna.
- Odpis z rejestru sądowego (lub handlowego) osoby prawnej w przypadku, gdy osoba prawna ma być osobą prowadzącą szkołę lub placówkę.
- Statut szkoły lub placówki oświatowej.
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
- Dane dotyczące kwalifikacji pracowników pedagogicznych i dyrektora, przewidzianych do zatrudnienia w szkole lub placówce.
- Zobowiązanie do zapewnienia prawidłowych warunków działania szkoły lub placówki oświatowej, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, a także w przypadku szkoły podstawowej lub gimnazjum ubiegającej się o nadanie uprawnień szkoły publicznej zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust. 3 ustawy o systemie oświaty z dniem rozpoczęcia działalności oraz pozytywna opinia kuratora oświaty
|